קורס יין למתחילים

נגן וידאו אודות סדנת יין

רוצים לשמוע עוד? צרו קשר 052-2457-843

כל אדם חייב להשתתף לפחות פעם אחת בחייו בסדנת אלכוהול ויין, עדיף להשתתף בתכנית מעשירה ומרתקת כמו קורס יין למתחילים. במהלך הקורס המתקיים בכל רחבי הארץ על ידי זיו מנור, רוכשים ידע רב על עולם היין ותהליכי ייצור יינות, מחדדים טעמים כדי להבדיל בין יין איכותי לרגיל, לומדים כיצד לבחור ולהתאים יין למנות שונות ולאירועים, כיצד לבשל עם יין ולהכין קינוחים מעולים ועוד. זיו מנור מציע קורס יינות וערבי טעימות יין במרכז ובכל רחבי המדינה, מצפון עד דרום וכמובן גם סדנת יין איכותית.

סערה בכוס יין

קורס יין מאפשר לכל אדם להעמיק את ידיעותיו בהיסטוריה העשירה והמעניינת של המשקה הפופולרי, האהוב, הבריא והטעים. תרבות היין מלווה את האדם כבר מאות ואלפי שנים, וחשוב להבין כיצד המשקה האלכוהולי משולב בתרבות ובהיסטוריה האנושית. במהלך קורס יין למתחילים נהנים מאווירה נעימה ומשעשעת, משתתפים בטעימות יין איכותי מתוצרת הארץ ומתוצרת יקבים מובילים מאירופה ומיקבים נוספים מרחבי העולם, לוגמים בהנאה יינות בוטיק איכותיים ומשובחים, ורוכשים ידע וטיפים חשובים לחיים.

בנוסף, במהלך קורס יין למתחילים לומדים להבדיל בין סוגי יינות שונים, ולהבחין בין זנים של ענבים. באמצעות טעימות יין במרכז או בכל מקום אחר מחדדים את חוש הטעם כדי להרגיש טעמים ייחודיים כמו טעמי פירות, יישון היין בחביות שונות ועוד.

קורס יינות מקצועי וחווייתי

קורס יין מתאים לכולם, ניתן להזמין קורס או ערב טעימות יין לאירועים שונים, בין היתר הקורס מתאים כסדנה מקורית וחווייתית לאירועים משפחתיים ועסקיים, לרבות ערבי גיבוש וימי כיף לעובדי החברה, אטרקציה מרכזית למסיבות יום הולדת, אטרקציה למסיבת רווקות וכיוצא בזה.
הקורס מונחה בכישרון רב ומשלב בתוכו טעימות יין, סיפורים עסיסיים על הנעשה מאחורי הקלעים, תחרויות וחידונים נושאי פרסים, טיפים חשובים לשתייה נכונה ללא שכרות, להכנת מנות מעולות עם יין ועוד.

עולם היין המופלא

לסיכום, כדאי לכם להזמין קורס יין למתחילים או סדנה מקצועית על עולם היין, כך תיהנו מחוויה ייחודית וחשובה שתאפשר לכם להעמיק את הידע על עולם היין, להבין איזה יין יתאים לארוחות ולאירועים חשובים בחיים, וליהנות מטעימה של יינות מעולים ומאווירה מהנה.

סדנת יין בצפון עם זיו מנור כיף להנות וללמוד את רזי היין

מעוניינים לשמוע על סדנת קוקטיילים, סדנת אלכוהול עם זיו מנור ומבחר יינות? בואו נדבר על זה 📞 0522-457843

סדנאות יין חווייתיות עם זיו מנור - הנאה מושלמת