X

כיצד לבחור סדנאות למבוגרים

אתם יודעים איך זה עובד, ככל שמתבגרים יותר, הרצונות והדרישות שלנו משתנים בהתאם. דברים שנראו לנו נוצצים בגיל צעיר, לא מעלים בנו טיפת התרגשות בגיל מבוגר יותר. ההנאה היא אחרת לחלוטין, קיים צורך להתנסות וללמוד דברים חדשים, להעשיר את העולם הפנימי שלנו, ובגדול, למצוא פעילויות חדשות שטרם לקחנו בהם חלק. ללכת עם חברים טובים לפאב רועש ואפוף סיגריות בשביל לשתות בירה, כבר מזמן לא חלק מהתפריט שלנו. ללכת לראות סרט עם האישה או זוג חברים נוסף, זו פעילות קלילה ומהנה, אבל אי אפשר לבצע אותה בכל ימות השבוע, כנ"ל לגבי הצגות, מסעדות ושאר הדברים שפונים לקהל המבוגר יותר, אבל עדיין, יכולים בקלות להיות חלק משגרה קבועה, ולכן העניין בהם, כאשר מחפשים איזושהי אטרקציה מעניינת ומהנה, פוחת.

המלצה לסדנת אלכוהול
המלצה לסדנת אלכוהול

 חוויות חדשות

אם אתם מחפשים פעילות מהנה, שתתאים לגילכם, תספק לכם ערב מהנה ושובר שגרה ולא תכלול דברים שאתם יכולים לעשות בדרך כלל, אתם יכולים לקחת חלק באחת מאינספור הסדנאות המומלצות הקיימות כיום לקהל מבוגר. השאלה שקרוב לוודאי נשאלת עכשיו, היא מתי, איך ולמה?

אז ככה. סדנאות למבוגרים נוצרו במטרה לספק לערב אחד לחברי הקבוצה הלוקחים חלק, חוויה חדשה, כזאת שלא נהוג לעשות בדרך כלל. הרי זה קל מאוד להרים טלפון לזוג חברים ולשאול אותם אם הם רוצים ללכת לקולנוע, או לבדוק אם הם רוצים להצטרף אליכם לערב שירה בציבור שמישהו מארגן פעם ב… הסדנאות למבוגרים מתאימות יותר למפגשים עם קבוצות חברים, שמתרחשים לעתים רחוקות יותר. אם מדובר בקבוצת חברים שגרים בערים שונות, באופן די הגיוני, עם כל הלחץ והעניינים היום יומיים, כנראה שקצת יותר קשה להיפגש, וזה דבר שצריך לתכנן אותו מראש. מה גם שבאופן ספונטאני אולי תצליחו לגרום לעוד זג חברים אחד או 2 לחבור אליכם לשתות קפה או לאכול גלידה בים, אבל כשמדובר בקבוצה גדולה, יש צורך לקבוע מראש ולתכנן את הערב לפרטי פרטים.

סדנה למבוגרים
סדנה למבוגרים

ובדיוק בשביל אירועים כאלה התברכנו בסדנאות למבוגרים. הרי אם כבר אתם נפגשים עם חברים משכבר הימים, עד שכבר יוצא לכם להעביר איתם ערב מהנה, עדיף שזה יהיה משולב פעילות חברתית בה כולם לוקחים חלק פעיל, נהנים, צוחקים, משתטים, ובעיקר צוברים חוויה ומשאירים טעם של עוד וציפייה למפגש הבא. הרעיון של הסדנאות לא מגיע מצורך למלא את הזמן שחלילה לא יהיה על מה לדבר כשנפגשים, אלא מהמקום של להפוך ערבים חברתיים שמתרחשים לא על בסיס קבוע, למשהו שונה, יוצא דופן וכזה שמשאיר זיכרון לטווח ארוך.

מה זה כולל?

אם כך, עולם הסדנאות הוא עולם עשיר בתוכן. אפשר למצוא מגוון גדול של סדנאות למבוגרים, על פי הטעם האישי של משתתפי הקבוצה, הצורך והרצון שלהם. למשל אם מדובר בערב שכולו נשים, סדנאות כמו קוסמטיקה ואיפור, יכולות להיות אפקטיביות. אם מדובר בסדנאות לגברים בלבד, אז סדנת פוקר למשל, יכולה להיות הפתרון. אך אם מדובר בסדנאות בהם משתתפים גם נשים וגם גברים, כמובן שכדאי למצוא סדנה שלא תדבר רק לנשים או רק לגברים, אלא סדנה שתקלע לטעמם של כל המשתתפים. סדנת אלכוהול אחת כזאת היא ללא ספק, סדנת האלכוהול והקוקטיילים של זיו מנור.

במהלך הסדנה יוצאים המשתתפים למסע משעשע וטעים, במהלכו הם לומדים להכין קוקטיילים משילובים שמעולם לא ידעו כי קיימים, מכינים משקאות שהם שמעו עליהם רק בסרטים, ולערב אחד, מתפקדים כברמנים לכמה דקות. סדנאות האלכוהול של זיו מנור, מועברות בצורה מלאת הומור, מוזיקה אנרגטית ביותר וכיף גדול. סדנאות אלו, הן דרך מעולה להניע את המשתתפים במפגש החברתי שלכם, לקחת חלק פעיל ולא לשבת בצד. כולם מעורבים לכל אורך הדרך. יתרונות נוספים הם, שזיו מנור, אשר לו ידע עצום וניסיון רב שנים עם עולם האלכוהול, מספר למשתתפים אנקדוטות מעניינות, בצורה לא משעממת, חולק סיפורים על האלכוהול, מפנק בטיפים כיצד להכין בקלות משקאות בבית, לאירועים הבאים שהמשתתפים יערכו, או יארחו, וכל זה בדרך סוחפת ואנרגטית הכוללת מצב רוח מעולה, משחקי שתייה משעשעים, וחיוך שלא יורד מהפנים של המשתתפים לכל אורך הערב.

בחירת סדנה למבוגרים
בחירת סדנה למבוגרים

אז איך בוחרים?

אם כך, אחרי שעשיתם בדיקה בין כל המשתתפים הפוטנציאליים, וכולם אישרו הגעה, סגרתם את התאריך, השעה והבית המארח, כל שנותר לכם הוא להחליט איזו סדנה מתאימה לכם. יש מספר קריטריונים שצריך לבחון על מנת להגיע לסדנה הנכונה.

מי משתתף? כפי שציינו קודם, איזה קהל הולך לקחת חלק במפגש? קהל של נשים, קהל של גברים או קהל מעורב? אם מדובר בקהל בעל מגדר אחד, על סמך ההיכרות שלכם עם המשתתפים התאימו את הסדנה שתתאים לרובם הגדול. אם מדובר בקהל משותף, יש לכם הרבה יותר אפשרויות, בין היתר, סדנאות האלכוהול של זיו מנור וסדנאות אחרות.

מה אוהבים לעשות? במידה ואתם המארגנים והכל נופל על הכתפיים שלכם, קחו את זה באהבה, תוך כדי התחשבות באחרים. כלומר, אל תבחרו בסדנה שפוגעת רק לטעמכם ונדלקתם עליה, תחשבו בצורה רחבה יותר על חבריכם, והאם הסדנה ששמתם עליה עין תתאים גם להם. הרי בסופו של דבר, זה שאתם המארגנים, לא אומר שהסדנה היא רק עבורכם. אתם מכירים את החברים שלכם, וודאו כי הכיוון אליו אתם נוטים, יספק את כולם או לפחות את רובם.

מחיר? מן הסתם גם המחיר מהווה שיקול. בהתחשב בעובדה כי בערבים כאלה, התשלום מתחלק בין חברי הקבוצה ולא רק על המארגן, ככל שיהיו יותר מוזמנים, ככה העלויות עבור כל משתתף יהיו נמוכות יותר. זה כמובן לא אומר שצריך עכשיו להזמין גם את השכנים, אבל כן לוודא כי כולם בסדר עם העלות האישית שלהם. דבר נוסף בנושא המחיר שחשוב לבחון הוא, האם הסדנה שווה את המחיר או לא. בסופו של יום אתם לא רוצים לבחור בסדנה רק כי היא זולה, ובסוף תמצאו את עצמכם מתבאסים מהבחירה. המחיר הוא חשוב, אבל איכות הסדנה יותר.

מעוניינים לשמוע על סדנת קוקטיילים כפעילות מגבשת? בואו נדבר על זה 📞 0522-457843

דברו איתי