X

חגיגת יום הולדת שישים

לשיחת הכרות וללא התחייבות

צרו קשר: 052-2457-843

כשעוד רק הינו תינוקות, כבר נקלענו לתעלומת הטעם והחושים. כשהתבגרנו קצת, ניתן היה להבין שאדם מסוים אוהב טעם של בירה קרירה ואדם אחר אוהבאת המוחיטו המתקתק או את הטעם החריף של הויסקי, הלמה, עדין נשארה בגדר בהחלטות אלו עזר לנו גם הזיכרון שלנו, שמבוסס בסופו של דבר, כך שיעזור לנו להחליט איזה טעם נרצה לשמר ואיזה טעם נרצה לשכוח.

אומרים שהטעם והחושים משתנים עם הגיל ושחוש הטעם הוא העיקרי והמשפיע על הבחירות הקולינריות שלנו.
בהגיענו לעשור השישי, ניתן להרהר, האם חוויות האלכוהול שצברנו מאז ועד היום בו נתחום בגאווה את גיל 60, גם הן הולכות להשתנות?

רובנו אם לא כולנו, זוכרים את הפעם הראשונה ששתינו יין בשקיעה יחד עם בת או בן הזוג שלנו, או את הצ'ייסר וודקה הראשון שממנו ומהבאים לו, כבר היה לנו קצת קשה לעמוד, אז פשוט רקדנו.

חוגגים יום הולדת 60
חוגגים יום הולדת 60

האם עכשיו, כשאנחנו עומדים לחגוג את גיל ה-60 שלנו. כל זה השתנה?

מחקרים טוענים שתוחלת החיים שלנו רק מטפסת ועולה ושגיל 60 הוא בעצם ה-40 החדש. הכול תלוי בעיני החוגג הרי.
לגבי חוש הטעם שלנו, יש כאלו הטוענים שעם הגיל הוא משתנה ברגישותו.

אז האם כמו תוחלת חיינו, גם לשוננו וגרוננו מפתחים רצונות חדשים? או לחלופין, הטעם אליו אנחנו רגילים יישאר כרוך לעולמים בזיכרוננו ובחוויות שעברנו?
יום ההולדת ה-60 שלנו הוא כזה בעל משמעות מיוחדת עבורנו ובהתאם לכך, נרצה לחגוג אותו כיאה לגיל המכובד אותו אנו חותמים.
אם אנחנו אנשי מסיבת "חיים שכאלו", נרצה מוזיקה, נרצה את הוויסקי סאוור הטוב, הסקסי והאמין או אולי פשוט ככה On The Rocks, אוכל טוב וכמה שיותר חברים ומשפחה שליקטנו בכל ששת העשורים שלנו. אם הטעם שלנו קצת יותר אינטימי, אולי נעדיף את החברים הקרובים אתנו במרפסת, ביחד נשתתף בסדנת קוקטיילים צבעונית, נכין פינה קולדה או מרגריטה קרירה, נעלה זיכרונות עבר ומשאלות עתיד. ויש גם כאלה מאתנו שיבחרו בערק הישראלי עם קצת מים וצלוחית בייגלה מול סרט טוב שתמיד רצינו לראות.

אלכוהול מלווה את חושנו גם כשאיננו שמים לב. סדנאות אלכוהול מגוונות כדוגמת הסדנאות של זיו מנור יתנו לנו מענה כזה ביום ההולדת ה-60 שלנו, ייקחו אותנו למחוזות הטעם והחושים, ישלבו הכנת קוקטיילים צבעוניים, משחק חוויתי וכמובן את המוזיקה שנאהב והאווירה שתתאים לנו.

אז מה עוד כדאי להכין ליום הולדת 60? קצת טיפים למשחקים ואוירה

מצגת תמונות מהעבר ומההווה היא תמיד דבר מעניין בשביל האורחים שלנו ובשבילנו.
בשביל אווירת האירוע שלנו, נוכל להשמיע מוזיקה נוסטלגית מעט, מהתקופה שנבחר כאהובה עלינו או כי היא כזו המקשרת בינינו לבין האורחים והמשפחה שלנו איתם עברנו תקופות משמעותיות לאורך החיים.
אם עסקינו באירוע קטן ואינטימי יותר, הכנת בופה עם מטעמים קטנים, מלווים בקוקטיילים מתוקים, תשדרג את האירוע שלנו ותרגיע את בטנה של אורחינו.

ולקינוח, אם יש לנו עוגה, תמיד נוכל לאתגר את אחד הילדים ולתת לו להניח 61 נרות או נר אחד בצורת המספר 61.
וכך, לאחר שתכננו הכול ומצאנו את הדרך שבה ייתן לנו העשור השישי, התחלה חדשה ומסעירה, יום ההולדת ה-60 שלנו לקראת סיומו ועידן חדש של חושים וטעמים יתחיל. האם נמשיך ונדבק במוכר ובידוע? האם באמת נחפש טעמים אחרים? אם לא ננסה, לא נדע.

יום הולדת שישים

מעוניינים לשמוע על סדנת קוקטיילים ליום הולדת 60? בואו נדבר על זה 📞 0522-457843

דברו איתי