X

פעילות גיבוש

פעילות גיבוש זו יצירה של חוויות משותפות, מקום שבו צחוק, שמחה והנאה יוצרים קשרים עמוקים בין המשתתפים. במהלך השנים, יצא לי לראות איך אנשים מגיעים לסדנה שלי בתחושה של חוסר ודאות, ובסופה הם כבר חלק מקבוצה מגובשת, מחייכת ועם סיפורים משותפים.
תוכן עניינים
סדנת קוקטיילים מצחיקה ומהנה לגיבוש עובדים

בסדנת הקוקטיילים שאני מעביר, אנו מתחילים באווירה קלילה ונעימה, שבה כל אחד מקבל את ההזדמנות להכיר את האחרים בצורה משעשעת ונטולת מתח. כוסות מתמלאות בצבעים וריחות והשיחה מתגלגלת באלגנטיות בין רכיבים וטכניקות הכנה. אני מסביר על כל משקה, מהיכן הוא מגיע, מה עושה אותו מיוחד, ומדי פעם מוסיף גם סיפור אישי שמקשר בין המשקה לחיים שלי. הקבוצה מתבשלת יחד, לומדת לטעום ולחוות את העולם של הקוקטיילים מזווית אחרת.

המטרה היא לא רק ללמוד להכין קוקטיילים – אלא ליצור חיבור. כשאנחנו עובדים יחד על מתכון, יש תחושה של שיתוף פעולה, של הקשבה לצרכים של האחר. כל אחד מביא את האישיות שלו לתוך המשקה שהוא מכין, וזה משתקף גם בדינמיקה הקבוצתית שנוצרת. ברגעים אלו, אנשים שחשבו שהם פשוט משתתפים בסדנה, מוצאים את עצמם חלק מחוויה שהיא הרבה מעבר לזה. 

עכשיו בינינו, מה יותר כיף מסדנה שבה מקבלים חוברת מתכונים עם קוקטיילים, לומדים להכין בצורה מקצועית משקאות ולצד כל זה יוצרים חיבור עמוק יותר עם האנשים שנמצאים איתנו, בין אם מדובר בפעילות גיבוש לעובדים או סדנת קוקטיילים למסיבת גיוס, אין לי ספק שמסדנה כזו תצאו בעננים.

גיבוש צוות

פעילות גיבוש לצוות קטן

פעילות גיבוש לצוות קטן מאפשרת לכל משתתף לבוא לידי ביטוי בצורה מלאה. סדנאות לצוותים קטנים, אני מרגיש שיש לי את ההזדמנות להעניק לכל אחד ואחת מהם יחס אישי יותר, להקשיב למה שהם אוהבים ולשלב את זה בתוך הסדנה. כשהקבוצה קטנה, ניתן להקדיש זמן רב יותר לכל שלב, לדון בטעמים, בריחות ובמרקמים, ולראות איך כל משתתף מביא את הטאץ' האישי שלו.

מה שמיוחד בסדנאות לצוותים קטנים הוא שבסוף היום, כולם מרגישים שהם לא רק למדו משהו חדש, אלא גם התחברו אחד לשני בצורה עמוקה יותר. אני מרגיש שמרגע שהשקענו בקוקטיילים שלנו, אנחנו מתחילים להשקיע גם בקשרים בין המשתתפים. הצוות הופך למעין משפחה קטנה, והחוויות שאנחנו יוצרים יחד מחזקות את הבסיס הזה ויוצרות דינמיקה קבוצתית מיוחדת. הקשר שנוצר בסדנה ממשיך אל מחוץ לה, והמשקאות שאנחנו מכינים הופכים לסמל של חברות ושל שיתוף פעולה.

דמיינו לעצמכם את ה-Happy Hour במשרד – אותו רגע שבו כולם מתכנסים לסיום יום עבודה מוצלח ופותחים את הערב עם משהו מרענן. עכשיו, קחו את ההפי האוור במשרד – סדנת קוקטיילים ל Happy hour מוצלח ושדרגו אותו עם סדנת אלכוהול מטורפת.

במהלך הסדנה, אני מספק גם ידע פרקטי וטיפים מעשיים לבחירת אלכוהול שמתאים לאירועים שונים. איך לבחור את היין המושלם לארוחת ערב או איזה קוקטייל יתאים למסיבת צוות. כל זה כחלק מפעילות גיבוש מעניינת וחווייתית שאני מעביר כחלק מסדנת הקוקטיילים שלי. 

יום גיבוש לעובדים

פעילות גיבוש לצוות

פעילות גיבוש לצוות היא הזדמנות לצאת מהשגרה, להוריד את העניבות והפוליטיקות של המשרד, ולהתחבר זה לזה ברמה האישית. יש לא מעט פעילויות שניתן לעשות לצוות המשרד אך לא כולן נועדו כדי לגבש. אין ספק שהן כיפיות אבל הן לא משדרות לרוב את מה שבאמת מחפשים. כשכולם עסוקים במטלות המשרד הרבה פעמים אין זמן להתחבר לאנשים חדשים, להכיר, לצחוק וליצור חוויות משותפות. לכן אני, זיו מנור, יוצר במהלך הסדנה סביבה שבה כל אחד מרגיש נוח להשתחרר ולהיות הוא עצמו. זה המקום שהעבודה נשכחת וההנאה והצחוק מחליפים את המתח היומיומי. 

כשמדובר בצוות, חשוב לי שהפעילות תהיה לא רק מהנה, אלא גם מעצימה. לכן, אני משלב בסדנה אלמנטים של שיתוף פעולה, תחרות ידידותית ויצירתיות. זו חוויה מטורפת ומרגשת שמביאה את העובדים למקום שבו הנאה ולמידה נפגשים. בדומה לסדנת יין של זיו מנור, בסדנאות הקוקטיילים שאני מעביר, אנו מתחילים בטעימות של אלכוהול איכותי וכשר. היכרות עם סוגי האלכוהול השונים והטעמים המיוחדים שלהם פותחת בפנינו עולם חדש ומרתק.

אחת החוויות המרכזיות בסדנה היא הכנת קוקטיילים. כל עובד מקבל את ההזדמנות להיכנס לנעליים של ברמן מקצועי, לערבב את המשקאות וליצור את הקוקטייל המושלם. אני מדריך את המשתתפים בכל שלב, החל מבחירת המרכיבים ועד לקישוט הסופי, ובסופו של דבר כל אחד יוצא עם קוקטייל ייחודי משלו. התחרותיות עולה מדרגה שהמשתתפים מתמודדים ביניהם על תואר "הקוקטייל הטוב ביותר", ולזוכים מחכים פרסים מדליקים.

סדנת קוקטיילים מהנה במיוחד לגיבוש עובדים

פעילות גיבוש לעובדים

פעילות גיבוש לעובדים היא הזדמנות לשבור את הקרח, להתחבר ולהפוך את המשרד לא רק למקום של עבודה, אלא גם למקום של כיף ושיתוף פעולה. בסדנאות שאני מעביר לעובדים, אני משלב את כל מה שלמדתי לאורך השנים – את היכולת ליצור חוויה שתפנה לכל המשתתפים, ללא קשר לרקע שלהם או לתפקידם.

הסדנה מתחילה בהיכרות קצרה, ולאחר מכן אנו עוברים יחד למסע של טעמים, ריחות וצבעים. במהלך ההכנות, אני מעודד את המשתתפים לשתף ברעיונות, לנסות דברים חדשים, ולא לפחד להתנסות. למעשה אני יוצר אצל העובדים אווירה של סקרנות והרגשה שכל אחד הוא חלק מהקבוצה והתהליך. 

הסדנאות שאני מעביר לעובדים מתאימות לכל סוגי הצוותים, בין אם מדובר בצוותים קטנים או גדולים, ותמיד ניתן להתאים את התוכן והפעילות לצרכים של המשתתפים. הכוח של סדנה כזו טמון בכך שהיא מאפשרת לאנשים להתקרב אחד לשני בסביבה ניטרלית, קלילה ומהנה. זוהי הזדמנות לשבור את הגבולות שהעבודה מציבה ולגלות צדדים חדשים זה בזה.

המלצות על סדנת הקוקטיילים של זיו מנור

ביקורת על סדנת בקוקטיילים של זיו מנור

תמונות מסדנת הגיבוש של זיו מנור

יצרנו חוויות מדהימות ל:
צרו קשר לתכנון האירוע שלכם!
לשיחת ייעוץ חינם
WhatsApp

לחצו לשליחת הודעה

052-245-7843

התקשרו עכשיו

דברו איתי