X

בר לבר מצווה

כולנו אוהבים אירועים משפחתיים והסיבה העיקרית לכך נעוצה בעובדה שהאלכוהול באירועים נשפך כמו מים ואנחנו יכולים לשתות על אובדן חושים. אם אתם מתכננים הפקה גדולה בבר המצווה של הבן שהופך מילד לגבר, אתם צריכים לחשוב בגדול גם על האורחים ועל כל הנושא של האלכוהול והברים באירוע. אז אומנם הילד שלכם והחברים שלו לא יוכלו להשתתף בחגיגה מפאת גילם הצעיר אבל כל שאר האורחים הבוגרים לא יפסיקו להודות לכם אם תסדרו להם אירוע מפנק במיוחד.

קינוח אלכוהול משגע
קינוח אלכוהול משגע

בר אקטיבי לבר מצווה – לפנק את האורחים בגדול

בר אקטיבי לבר מצווה זה הפינוק הגדול ביותר שאתם יכולים לסדר לאורחים שלכם באירוע של הבן. בר אקטיבי מאפשר לאורחים שלכם להמשיך לרקוד ולהשתולל על הרחבה ולקבל את המשקה האלכוהולי החביב שלהם ישירות אליהם. בר אקטיבי לבר מצווה הוא מרכיב חובה בכל אירוע שמכבד את עצמו בשנים האחרונות, החוגגים נהנים עד השמיים והחגיגה הפרטית שלכם ושל הבן שלכם הופכת למושלמת. בר אקטיבי זו חוויה אדירה לכל מי שאוהב לרקוד ולשתות ובעזרת בר אקטיבי הוא יכול לעשות את שתי הפעולות במקביל מבלי להפסיק לחגוג בכל המרץ.

בר לבר מצווה – כי האלכוהול הוא המרכיב החשוב ביותר

אחרי שבחרתם את החליפה המתאימה, את הדיג'יי המקפיץ, את התפריט האיכותי ואת הצלם הטוב ביותר הגיע הרגע להחליט על המרכיב החשוב ביותר באירוע והוא האלכוהול. בר לבר מצווה יכול להיות ההבדל בין אירוע חביב ונחמד לבין אירוע מפוצץ ובלתי נשכח כי ידוע שחגיגה אמיתית היא חגיגה שספוגה בהרבה מאוד אלכוהול. בר לבר מצווה אומנם לא מיועד לחתן האירוע ולחבריו כמובן אבל כל שאר האורחים יגידו לכם תודה וייצאו מהאירוע בתחושה מספקת מאוד.

בר לבר מצווה – כל המשקאות וכל הטעמים

כל אורח אוהב את המשקה האלכוהולי שלו בצורה אחרת: אחד אוהב רק בירה, השני חייב וודקה והשלישי בכלל חסיד גדול רק של קוקטיילים מיוחדים. מעבר למגוון והמבחר הבלתי נגמר, מומלץ לשים דגש על הכמויות שכן האלכוהול יספיק לכל האורחים לאורך כל הערב ולא ייגמר באמצע החגיגה. בר אקטיבי לבר מצווה או בר רגיל זו כמובן ההחלטה שלכם אבל חשוב מאוד לבחור רק בר איכותי שלא ישאיר אף אחד מהחוגגים לא מסופק.

אירוע בר המצווה של הילד המתוק שלכם הוא אירוע של פעם בחיים ולכן זה חייב להיות אירוע יוצא דופן ובלתי נשכח. אתם חייבים לחשוב בצורה מקורית ויצירתית ולבחור עבור הבן שלכם ועבור האורחים שלכם רק את הטוב ביותר. האלכוהול וסוג הבר שתבחרו יכולים לעשות את ההבדל הגדול ולכן עליכם לבחון היטב את כל האופציות ולא להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

מרימים לחיים
מרימים לחיים

מעוניינים לשמוע על סדנת קוקטיילים לאירועים? בואו נדבר על זה 📞 0522-457843

דברו איתי