X

יום הולדת 60 לאיתן מלינרסקי 20.10.2016

לשיחת הכרות וללא התחייבות

צרו קשר: 052-2457-843

מתרגשים לקראת יום ההולדת הקרב? מצוין, יש לכם סיבה טובה. יום ההולדת של כל אדם הוא יום מיוחד ויוצא דופן, שכדאי להקדיש לו מחשבה ותשומת לב. ישנם אנשים רבים שלא רואים את זה כך, לא מייחסים לנושא חשיבות רבה כשחלקם אף לא אוהבים את החגיגה, וחבל. אם בעבר אנשים חגגו ימי הולדת רק כילדים או כרווקים, הרי שהיום התפיסה הזו השתנתה לגמרי, בטח כשיש כל כך הרבה אופציות לחגיגה מושלמת בכל גיל. בימינו, קיימות המון אפשרויות לחגיגת ימי הולדת מיוחדים למבוגרים ומה שעליכם לעשות הוא רק לבחור ולהרים טלפון אחד, שיספק לכם חוויה מיוחדת וציפייה גם לשנה הבאה. הנה מספר רעיונות מומלצים כיצד תחגגו אירוע מיוחד כמו יום הולדת 60 או יום הולדת 70.

הרימו לחיים לשנה החדשה

אחד הרעיונות המומלצים ביותר לאירוע מהנה, מגבש ומיוחד הוא הזמנת סדנת אלכוהול. לא משנה איפה אתם נמצאים בחיים, חגיגה עם הקרובים לכם כאשר אלכוהול מעורב תמיד תעלה לכם חיוך על הפנים, בטח כשאנו מדברים על סדנה מקצועית ומפנקת. במהלך הסדנה תהנו ממשחקי שתיה, הכנת קוקטיילים ומשקאות מיוחדים, תטעמו דברים חדשים וכמובן שהכל תוך כדי שיח נעים ומצחיק עם החברים והמשפחה. נוסף על כך, את הסדנאות מעביר צוות ברמנים מקצועי ואנרגטי, שיעביר את כל הערב בצורה חוויתית ומהנה במיוחד עבורכם. סדנאות האלכוהול תפסו תאוצה בעשור האחרון והן מהוות רעיון נהדר לחגיגת ימי הולדת מיוחדים למבוגרים ולצעירים.

עשו משהו שלא ניסיתם

יום ההולדת יכול להיות סיבה מצוינת לנסות משהו חדש. תוכלו לחגוג בדרך חוויתית ומיוחדת דרך מגוון האופציות הקיימות, אפילו באוויר או על פני המים. היום פועלות יותר ויותר חברות שיציעו לכם טיול של מספר שעות במסוק פרטי קטן או בכדור פורח, חוויה שרובכם כנראה לא ניסיתם, ולעשות זאת ביום ההולדת יכול להיות רעיון נהדר. כמו כן, ניתן גם להנות מכמה שעות של הפלגה בסירה קטנה או ביאכטה, ולספוג את האוויר של הים הפתוח.

חשוב לנצל את הרגעים הקטנים והמהנים בחיים, ולזכור שהגיל הכרונולגי מהווה רק צמד מספרים. דווקא ביום ההולדת כדאי לחשוב על המזל שנפל בחלקיכם ועל הזכות לחגוג שנה נוספת שחלפה יחד עם האנשים הקרובים לכם. כאמור, היום ניתן להנות ממגוון רחב של פעילויות מהנות, והאפשרויות לימי הולדת מיוחדים למבוגרים רק הולכות וגדלות. אז לקראת היום הקרב שלכם או של אדם קרוב אליכם אותו אתם רוצים לשמח, זיכרו כי יש הרבה מה לעשות, וחבל לפספס זכרונות שילוו אתכם כל החיים.

מעוניינים לשמוע על סדנת קוקטיילים ליום הולדת? בואו נדבר על זה 📞 0522-457843

עקבו אחרינו באינסטוש

27 טיפים ליום הולדת 60 סדנת קוקטיילים עם זיו מנור 

דברו איתי