X

יומולדת 42 שושי ניראל 04.11.2016

לשיחת הכרות וללא התחייבות

צרו קשר: 052-2457-843

חגיגת יום הולדת 40 היא לא סתם אירוע נוסף בחיים. העשור החדש והחלפת הקידומת מסמלים ציון דרך מרשים בהחלט, הראוי לחגיגה בדרך מקורית ומיוחדת. אמנם חלק מכם לא יידעו כיצד לפנות זמן לכך בלוח הזמנים הצפוף, בין עוד יום עבודה עמוס וטיפול בילדים, אך דווקא בגלל זה כדאי להתנתק למשך כמה שעות, להירגע ולעשות את מה שאתם הכי אוהבים. אם אתם מתקשים ולא מוצאים דרך טובה מספיק לחגיגה, הנה מספר רעיונות לימי הולדת למבוגרים שיספקו לכם יום כיף של ממש וקצת רוגע ושלווה.

סדנת אלכוהול משמחת ביום הולדת 40
סדנת אלכוהול משמחת ביום הולדת 40

סדנאות אלכוהול וקוקטיילים

סדנת אלכוהול זה רעיון נהדר שיזכיר לכם כמה כיף יכול להיות ערב של שתיה חברתית עם החברים הטובים. בסדנה השמחה תהנו ממשחקי שתיה, הכנת משקאות וכמובן מהנאה צרופה של צחוק והעלאת זיכרונות, כשהכל במסגרת אווירה שמחה, עם מוזיקה קצבית ואלכוהול שישמח את כל החוגגים.

סדנת קוקטיילים ליום הולדת 40
סדנת קוקטיילים ליום הולדת 40.

יום ספא

אם ציינו רוגע ושלווה, למה לא לעשות זאת עד הסוף ביום מפנק ? תפתחו בארוחת בוקר עשירה, תמשיכו למסאז' נעים ותסיימו בשכשוך בג'קוזי או בבריכה. כמו כן, תוכלו להנות מכל המתקנים של המקום כמו מיטות שיזוף או ספות נוח, ולהירגע כמו שלא יצא לכם כבר הרבה זמן.

צניחה חופשית

במידה ולא יצא לכם לנסות את החוויה המטורפת, אולי דווקא באמצע החיים לחגיגת יום הולדת 40 זה הזמן הכי טוב. זה אמנם לא הדבר הזול ביותר לעשות, אך הכל שווה את זה עם התחושה העילאית לאחר הקפיצה מהמטוס. כמובן שהכל נעשה תחת אבטחה ברמה הגבוהה ביותר ואין שום סיבה לחשוש.

השכרת יאכטה

אם אתם אוהבים את הים, תוכלו להשכיר יאכטה על פי דרישותיכם ותקציבכם ולהנות מיום הולדת יוצא דופן. תספגו את האוויר הפתוח, תוכלו לקפוץ למים במהלך ההפלגה ותהנו ממסיבה מיוחדת עבורכם שתערך על הסיפון.

סיור ביקב

בואו להנות מהנופים של ישראל דרך סיור מרתק ומהנה באחד מן היקבים הרבים שנמצאים ברחבי הארץ. במהלך הסיור תטעמו יינות מיוחדים, תקבלו הסברים על ייצור היין והפצתו ותטיילו בין השדות והנופים היפים שנמצאים ממש מעבר לפינה.

מעוניינים לשמוע על סדנת קוקטיילים ליום הולדת 40? בואו נדבר על זה 📞 0522-457843

דברו איתי