X

למה כדאי לשלב פעילות גיבוש עם אלכוהול

אלכוהול הוא לא המטרה, הוא האמצעי. גם אתם במהלך חייכם המקצועיים, בין אם אתם מהצד המארגן או מהצד המשתתף, בוודאי כבר נכחתם באירועי גיבוש כאלה ואחרים. אלה יכולים להיות אירועי גיבוש של דיירי בניין מסויים, קבוצות חברים, פעילויות משפחתיות של בני משפחה שנפגשים לעתים רחוקות, או כמובן ימי גיבוש במגזר העסקי. לרוב, פעילויות גיבוש שיוגדרו כימי גיבוש, אכן יהיו מקושרות באופן טבעי עם המגזר העסקי, שכן חברות רבות במשק, דואגות אחת לתקופה, להוציא את העובדים ליום הכולל את השתתפות כלל עובדי החברה מחוץ למשרד ובתנאים מהנים ושוברי שגרה.

המלצה
המלצה

המטרה של ימי הגיבוש העסקיים, היא מבחינת ההנהלה, להפגין סוג של כוח חיובי, בדמות "לא רק עובדים כאן, אלא גם מפנקים את העובדים ורווחתם חשובה לנו", ומטרה נוספת, היא להביא למצב בו העובד מרגיש יותר מחובר לעסק, שירגיש שבאמת כיף לעבוד באותה החברה, יש השקעה ברווחה שלו ויש לו עכשיו הזדמנות לשבור דיסטנס עם הדרג הניהולי, להתקרב לקולגות שלו מחוץ לשעות העבודה ולהדק קשרים.

מעבר לסיבות הכביכול מפנקות של קיום ימי גיבוש לעובדים, מניע אחד שהוא בהחלט גלוי, מטרתו לחבר את העובד למותג, ובזה שהוא מחזק את אותם קשרים, נהנה מהפעילות, מתקרב למנהלים שלו ברמה האישית ומרגיש שמשקיעים בו, ככה הוא למעשה חוזר למשרד לאחר אותו יום גיבוש, עם אנרגיות טובות ומחודשות ומוטיבציה גבוהה יותר. פעילות גיבוש מוצלחת, ללא ספק יכולה להשפיע רבות על הפרודוקטיביות של העובד.

איך עושים את זה נכון?

אם כן, כאשר ניגשים לבחור את התוכן של יום הגיבוש, חשוב מאוד לבצע תכנון מוקדם, ולנסות להבין כמה שיותר את החומר האנושי שיש באותה חברה. ימי גיבוש שנערכים לפי גחמת מנהלת משאבי האנוש והרווחה, לא תמיד תואמים את אופי העובדים, הם יכולים לעתים להשיג את התוצאה ההפוכה. לא חסרים מקרים בהם ימי גיבוש הופכים לנטל עבור העובדים, ובדיוק בגלל סיבה זאת, הפעילות עצמה צריכה להתנהל מאחורי הקלעים, כמו מבצע צבאי, אבל בשטח, לתת תחושה מהנה של קייטנה.

למה כדאי לשלב פעילות גיבוש עם אלכוהול
למה כדאי לשלב פעילות גיבוש עם אלכוהול

בסופו של יום, פעילות גיבוש שכושלת תהפוך ללעג, ובהחלט לא תשיג את המטרות הרצויות מהעובד.

על מנת שתוכלו לקיים יום גיבוש מהנה, חשוב לבחור את הפעילויות המתאימות. אם יש דבר אחד שרוב האנשים ישמחו לעשות, זה לשתות. אלכוהול תמיד בא טוב, במיוחד באירועים מסוג זה, בהם האווירה, לפחות בהתחלה, יכולה להיות מעט מלחיצה.

הרי העובדים לא נמצאים בסביבה הטבעית שלהם, ולכן הם ירגישו יותר סגורים. וכפי שאתם כבר בוודאי יודעים, אין כמו אלכוהול לשיפור מצב הרוח. שילוב של ימי הגיבוש עם אלכוהול, יגרמו לעובדים להשתחרר, מצב הרוח יעלה בהתאם וסביר להניח שהמחסומים לאט לאט יפלו. אנחנו כמובן לא אומרים לכם ללכת ולשכר בכח את העובדים, חלילה. אלא פשוט מציינים את המובן מאליו, כמות אלכוהול סבירה והגיונית במהלך אירוע, מורידה חסמים ומאפשרת למשתתפים להרגיש יותר בנוח.

פעילות אלכוהול שמעולה לימי גיבוש, היא סדנת האלכוהול והקוקטיילים של זיו מנור. בסדנאות אלו, זיו מנור מנהל ביד רמה מופע שלם, הכולל פעילות אקטיבית של המשתתפים השונים, משחקי שתייה, חידונים, ופעילויות נוספות שיקרעו את העובדים מצחוק, יאפשרו להם להתנסות בהכנת משקאות מטורפים וטעימים, יעזרו להם להשתחרר מאי הנעימות הכרוכה בלהעביר ערב עם הבוסים, ובעיקר יעניקו להם חוויה בלתי נשכחת. לעובדים ולמנהלים כאחד.

שילוב יום גיבוש עם אלכוהול
שילוב יום גיבוש עם אלכוהול

סדנאות האלכוהול, מועברות בצורה סוחפת, בליווי מוזיקה אנרגטית ואין ספור חיוכים ובדיחות. זיו מנור משתף מתוך הידע העצום שיש לו בעולם האלכוהול, סיפורים משעשעים, טיפים מועילים ואין ספור אנקדוטות מסקרנות שירחיבו את הידע של העובדים שלכם. ימי גיבוש מוצלחים הם כאלה בהם העובדים באמת מצליחים להתגבר על אי הנעימות ומצליחים להתחבר אחד לשני, להעמיק קשרים, וכמובן, להרגיש יותר מחוברים לעסק בו הם עובדים.

לכן, אם אתם בפתחו של יום גיבוש, אל תשאירו מקום ליד הגורל, אל תקיימו את הפעילות רק בשביל לסמן וי וכמובן אל תצפו שהעובדים מעצמם ירגישו כמו בבית עם אנשים שהם לא באים איתם במגע על בסיס קבוע, (הכוונה היא לחברות בהם מספר רב של עובדים ממחלקות שונות, שלא באים באינטראקציה יומיומית). אתם יכולים לעזור להם ליהנות מיום הגיבוש עוד יותר, כי ביננו, מי לא אוהב לשתות?

מעוניינים לשמוע על סדנת קוקטיילים מבית זיו מנור? בואו נדבר על זה 📞 0522-457843

דברו איתי