X

טירמיסו יום העוגות הבינלאומי

ישנן מגוון קינוחים איטלקיים מוכרים אבל ספק אם יש מישהו שלא שמע או טעם אף פעם את הטרמיסו. הטרמיסו נמנה עם שלל הקינוחים האיטלקיים שנחשבים לטובים ביותר בעולם וללא ספק זוכה במקום זה בכבוד. את הטרמיסו נהוג להכין בשכבות עוגיות הטבולות באספרסו קרם מתוק וקצף ביצים.

סדנת קוקטיילים
סדנת קוקטיילים

חוקרים וסקרנים רבים ניסו להעריך מאיפה בדיוק באיטליה הקינוח העתיק יומין הזה מגיע וחשבו שעלו על פתרון. "הרם אותי למעלה" זהן פירושו של הטרמיסו באיטלקית, בשל כך, חשבו אותם חוקרים כי מקורו של הטרמיסו הינו בחבל טוסקנה, שם היה נהוג להכין עוגות בשכבות. אך למרבה הצער, או השמחה, הטרמיסו ומקורותיו נשארו אנונימיים והשאירו עבורנו בחירת ההיסטוריה, לפחות עד שנדע בוודאות מהיכן הופיע לנו.

אז כאחרי שהכרנו את עוגת הטרמיסו המדהימה, לכמה מכם יצא לטעום קוקטייל טרמיסו? כשבאים אלינו האורחים הביתה אנחנו רוצים שיזכרו את הארוחה שלנו ויעריכו את ההשקעה. לכן, לקינוח במקום להוציא עוגה שדורשת זמן עבודה רב והכנה מראש תכינו ביחד עם האורחים קוקטייל קינוח שיסגור לכם את הארוחה וישאיר את האורחים חוויה יוצאת דופן שלא פוגשים בכל יום. יום העוגות הבינלאומי כבר כאן ואנחנו רוצים להציג לכם את הטרמיסו המדהים שלנו, כזה שהאורחים שלכם לא טעמו בשום מקום אחר.

והנה המתכון המיוחל לקוקטייל הטרמיסו מבית זיו מנור:
מוזגים לבלנדר 250 מ"ל ליקר ריבת חלב 50 מ"ל וויסקי 5 מ"ל טסטר ג'ויס 150 גרם גלידת ריבת חלב וקרח
מפעילים את הבלנדר עד לקבל מרקם אחיד של ברד

מכינים רוטב שוקולד עם שמנת ושוקולד מריר
מכינים כתר שוקולד עם גביעי גלידה ,מצפים בקוקוס
מוזגים לגביע ומגישים.

קוקטייל טרמיסו
קוקטייל טרמיסו

סדנאות הקוקטיילים של זיו מנור – סדנאות שתוכלו לטעום את קוקטייל הטרמיסו המדובר ועוד שלל קוקטיילים שהאורחים מכינים.

לתיאום סדנת אלכוהול התקשרו אלינו לטלפון 052-2457843 או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

 

סדנת קוקטיילים מקפיצה של זיו מנור עם פרסים שווים

דברו איתי